Innowacja pedagogiczna „W labiryncie zdrowia”

08.06.2022
1 minuta czytania

Uczniowie klasy 6a, w ramach godzin wychowawczych, uczestniczyli w innowacji pedagogicznej
„W labiryncie zdrowia”.

Głównym celem innowacji było edukowanie i promowanie działań prozdrowotnych  oraz wskazywanie różnych metod radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

Uczniowie od września do czerwca na  zajęciach wykonywali zadania, wśród których  znalazło się m.in.

  • zaprojektowanie w wybranym programie graficznym piramidy zdrowego żywienia i aktywności fizycznej,
  • wykonanie folderu zawierającego kody kreskowe  artykułów żywnościowych, które zostały wykorzystane do sporządzenia posiłków w ciągu 3- 5 dni .  Do wykonania zadania uczniowie korzystali z aplikacji zdrowe zakupy,
  • sformułowanie kilku pytań do wywiadu z trenerem karate,
  • wykonanie jednego wspólnego slajdu z listą komplementów, które były dla uczniów najmilsze lub najciekawsze,
  • prowadzenie samoobserwacji i dokonanie wpisów w dzienniczku emocji oraz wykonanie listy emocji, które pojawiały się najczęściej,
  • przygotowanie (dowolną metodą) infografiki z instrukcją techniki ćwiczeń oddechowych lub relaksacyjnych, która jest dla niego najskuteczniejsza.

Zapraszamy do zapoznania się z efektami pracy uczniów.

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Ustawienia dostępności

Zwiększ wysokość linii
Zwiększ odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Większy kursor